"Warsztat w chmurze" - nowa aplikacja ProfiAuto
ProfiAuto we współpracy z Microsoftem przygotowało nową aplikację, która ma ułatwić życie kierowcom i warsztatom. Dzięki niej będzie można umówić się na wizytę w warsztacie sieci za pomocą kilku kliknięć. Szczegóły podano na konferencji "Warsztat w chmurze". Aplikacja jest już dostępna i można ją pobierać na swoje smartfony.
Wystarczy zaledwie kilka minut, aby zarejestrować się w aplikacji i dodać do niej informacje dotyczące samochodu skanując kod QR z dowodu rejestracyjnego.
Kolejne kroki to zamówienie wizyty w wybranym przez nas warsztacie. Do wyboru jest wiele kryteriów, m.in. rodzaj naprawy, czy lokalizacja warsztatu. Aplikacja przypomni o terminie wizyty, dzięki niej będzie można także skorzystać ze specjalnych promocji obowiązujących w sieci ProfiAuto Serwis. Ponadto po stronie kierowcy będzie akceptacja wyceny naprawy. Jeśli kwota nie będzie odpowiadać klientowi, to w każdej chwili może zrezygnować z transakcji, przed przyjazdem do warsztatu.
Dodatkowo, cała historia serwisowa pojazdu jest dostępna w jednym miejscu. Kierowca jest na bieżąco informowany o przebiegu naprawy. W przyszłości również płatność za usługę będzie można zrealizować za pomocą aplikacji.
– Serwis jest dostępny całą dobę. Dzięki temu oszczędzamy czas i pieniądze. Dzięki aplikacji kierowca może mieć cały czas kontakt ze swoim ulubionym warsztatem. W bardzo łatwy i szybki sposób może wybrać interesującą go usługę. Aplikacja przypomni także o terminie zbliżającego się przeglądu technicznego. Wierzymy, że do 2020 r. z warsztatów samochodowych zrzeszonych w sieci ProfiAuto Serwis znikną telefony stacjonarne, które zastąpi właśnie nasza aplikacja – powiedział Andrzej Brylak z firmy Moto-Profil.
Z kolei dla warsztatu samochodowego aplikacja to rodzaj wirtualnego biura – warsztatu "w chmurze". Dzięki niej właściciel warsztatu ma dostęp w jednym miejscu do historii zrealizowanych usług, informacji o nowych zamówieniach, może generować raporty dotyczące zrealizowanych napraw, ma stały podgląd faktur wystawianych klientom.
« powrót